Sen jälkeen, kun tyttö syntyi maaliskuussa, mies on nukkunut lähinnä eri huoneessa kuin me. Isyysloman ajan hän nukkui kanssamme, kun olin vielä hiukan huonossa kunnossa ja alkuun ennen maidon nousua, yösyötöt hoidettiin korvikkeella, jolloin mies oli yösyötöissä apuna. Isyysloman jälkeen yhdessä nukutut yöt on laskettavissa aikalailla yhden käden sormilla eikä näitä öitä ole nukuttu kotona, vaan reissussa ollessa. Nyt mies aikoo kuitenkin tulla yöksi meidän luo, minun viereeni. Olen siitä iloinen :)

Mies nukkuisi hyvin mielellään kanssamme, mutta parka on niin huonouninen muutoinkin, ettei se oikeastaan ole ollut mahdollista. Nyt tyttö ei ole siis kolmeen yöhön syönyt yöllä ja mies haluaa koettaa nukkua kanssamme. Varoitin kyllä, että minä olen nukkunut yhtä vähän kuin silloinkin, kun tyttö söi, koska yöt täyttää kaiken maailman pyöriminen ja hyöriminen, mutta silti mies haluaa tulla nukkumaan kanssamme :) Jatkoa ajatellen meillähän onkin ollut suunnitelmissa nukkumiskuvioiden ja makuuhuoneen muutosta (kirjoittelen tästä toisen kerran enemmän), mutta askel eteenpäin tämäkin. Toivottavasti mies jaksaa meitä, sillä oletettavasti tilanne on jossain vaiheessa alla olevan kuvan kaltainen (nukkuvana versiona vaan mieluummin):

image-normal.jpg