image-normal.jpg

Hain eilen naapurikaupungista tytölle leikkikehän, jonka bongasin tori.fi:stä. Vastustin aikaisemmin ajatusta leikkikehästä, koska mielestäni lasta ei pidä kahlita tuolla tavalla. Olen edelleen sitä mieltä, mutta nyt olen tajunnut, että kehä on tarpeen ennen kaikkea turvallisuuden takia - minä en voi enää käydä edes yläkerrassa tytön ollessa hereillä, jos en ota tyttöä mukaan, koska tytön vauhti on aivan mahdoton! Kun ei tosiaan edes pelkkä liikkuminen ympäri lattioita riitä, vaan tyttö nousee jatkuvasti myös ylös milloin mitäkin vasten. Eli leikkikehä hommattiin siksi, että tytön ollessa hereillä, voin joskus pikaisesti käydä tarvittaessa esimerkiksi yläkerrassa tai hakea postin - tai ylipäätään tehdä jotain keittiössä (jonne muuten tyttö seuraa minua jo hetkessä). Muulloin tyttöä ei kehässä kyllä pidetä, vaan kehä toimii myös oivana esteenä lämmitetylle takalle.

image-normal.jpg

Flunssa jatkuu edelleen. Kuumetta ei ole, mutta yskä ja nuha vaivaa. Kaikesta huolimatta virtaa löytyy tytöstä edelleen ja paljon. Sen sijaan äitistä alkaa kohta virta olla vähissä, kun yöt on taas flunssan vuoksi niin katkonaisia ja aamuisin tyttö on nukkunut viimeiset tunnit mun kainalossa. Nyt oon yrittänyt jaksaa käydä vaunulenkeillä päivisin, että niistä edes hiukan piristyisi. Vauvakerho jää kyllä huomenna väliin, kun ei viitsi mennä muita tartuttamaan.